Cumartesi, Mayıs 05, 2012

Nihat Özdemir'e


Bir dostum

"Nihat'ı hiç sevmedim.
Ama olsun,
Bu durum, kendisini uyarmama engel değil...
İnsanlık bende olşsun.
Yazdım, deniz yerine limak posta kutusuna attım.
Nihat bilmezse halik bilir.

TU"

Diye başlayıp aşağıdaki yazıyı Limak posta kutusuna göndermiştir.


  

Nihat,

Bilirsin seni sevmem.
Oraya nasıl yönetici olduğunu da iyi bilirim.
Amacını aşan tavırlar ve konuşmalar içine fazlaca giriyorsun.
Hayat fenerbahçeden ibaret değil.
Sana biraz kendi işlerine yönelmeni tavsiye ederim.
Mesela Mısır ile ilgilen biraz.
Mısır işlerin ehil ellerde değil...
Sonra uyarmadı deme...
Yoksa TAV gibi hüsranla kapatırsın Mısır defterini sen de...
O Ali Koç’a da fazla güvenme..
Koç Holding ondan kurtulmak için kendisini sizin yönetiminize verdi.
Çok fazla yetenekli biri değildir, sizin gibi…
Senin içine düştüğün durumlara üzülüyorum.
Şu CAS davasını neden açtığınızı anlatırsan sevinirim.
Neden geri çektiğinizi anlatma, onu biliyorum...
Kimin aklına uydunuz bilmiyorum ama bari davayı açmadan önce bir danışsaydın..  Hala erbabına danışmadan işler yapıyorsun...
Bu arada, koskoca holdinginde bir tane diksiyon uzmanı yok mu Nihat ?
Sizlere dersler, kurslar versin...
Kaç yaşına geldin, diksiyonunu  hala düzeltemedin..
Belki de o yüzden hala fenerbahçelisin...

Eski dostun,



T. Usluoğlu
FIFA Hukuk İşleri Uzmanı
ve CAS Tetkik Hakimi

Hiç yorum yok: